2026 tar vi det fortsatt lugnt med utvecklingen i hamnen.
Vi har en Hippocampe i anslutning till hamnen, en badrullstol som kan användas på sandstranden.
Vi fortsätter att söka nya pengar för att kunna fortsätta utveckla och förbättra hamnen.
Vi välkomnar alla nya och gamla båt- och badgäster!
Vi vill förlänga det populära soldäcket in i viken och skapar dämed fler platser för sol och bad.
Vi vill muddra och vi anlägga ny vågbrytare som skyddar hamninloppet.
Vi vill bygga ett nytt litet cafe i anslutning till servicehuset.
Vi vill förändra hamnplanen,- fiskebodarna flyttas och placeras ut på ett tilltalande sätt.
Vi vill minska parkeringen på hamnplan vid badet, för att minska olycksriskerna .
Planer finns också på ett utomhusgym och en dansbana med scen för uppträdanden
i anslutning till restaurangen i den inre delen av hamnen.